2012. augusztus 5., vasárnap

Liebster Award

A díjat köszönöm szépen Fleur_Rouge_Cerisnek. A díjnak az a lényege, hogy egymástól kell kérdezni.

A szabályok:
Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
11 embert meg kell jelölni és linkelni
Nincs visszaadás/visszajelölés

1. feladat

11 dolog rólam:
1.  14 éves vagyok. Most megyek 9.-be. Gimnáziumba.
2. Szeretek olvasni :D (You don’t say?!:D)
3. Szeretek Fanfictiont írni. (Jelenleg is írok kettőt.)
4. 3 fiútestvérem van. 
5. Kis korom óta fodrász szeretnék lenni, mint anyukám.
6. 10 hónapja van barátom és szeretem :)
7. Érdekes zenei ízlésem van.. :D Mindent meghallgatok, tehát a zenei listámon található pop, rock, rap. Egy szóval minden :D
8. Ha egy könyv a kedvencem lesz, azt már fanatizmusnak nevezném.. :D (Mellesleg van ilyen szó? Mindegy. :D ) Tehát azt úgy kell elképzelni, hogy képeket gyűjtök a szereplőkről, esetlegesen fanfictiont írok, és róluk gondolkozom egész nap. Szó szerint a lelkemhez nőnek.
9. Ha plázába megyek, akárkivel vagyok MINDIG bemegyek a könyves boltba :D 
10. Szeretnék egy olyan barátot/barátnőt, aki közel lakik hozzám és könyvmoly *-*(Pl. Reni – Arnold : Szent Johanna Gimi)
11. Imádom az angol nyelvet, és szeretnék olyan szinten megtanulni, hogy angolul tudjak könyveket olvasni..:)

2. feladat

Válasz a jelölő által feltett 11 kérdésre:
1. Mi volt a legelső könyv, amit olvastál?
Szerintem kötelező olvasmány volt.. Sőt biztos. Talán a Vukk másodikba ? :| xd
2. E-book, hangoskönyv vagy "hagyományos" könyv? Esetleg mindhárom?
Ebook és hagyományos :)
3. Mi a véleményed a Vörös Pöttyös könyvekről? "Megérdemlik", hogy ennyire felkapottak legyenek?
Szerintem igen, mindenképp megérdemlik. Én nagyon szeretem a Vörös Pöttyös könyveket, és magát a Könymolyképző kiadót is.
4. Szoktál képregényt vagy mangát olvasni? Ha igen mit és melyek a kedvenceid? Mi a véleményed róluk? (Külön kérem hogy fejtsd ki a mangát és a képregényt.)
Nem szoktam..
5. Ha blogot írsz neked mennyire fontos a külalak? Szoktál teljesen jelentéktelen dolgokat javítgatni? Pl.: Pont helye, szóköz idézőjel után, bekezdések stb. stb. (Oké ezt muszáj volt megkérdeznem, tudni akarom, hogy egyedül vagyok-e)
Fontos. Hát főleg fanfictionnál szoktam, hogy a kötőjel után, hova tegyem a pontot meg stbstb. Annyi minden van, és nem is biztos, hogy mindet letudnám írni, mert valamelyiket észre sem veszem. De, ami nekem a legfőbb szokásom, hogy az utolsó szó után a felkiáltójel vagy kérdőjel közé szóközt teszek. :D (Így ! Vagy így ?)
6. Szoktál idegen nyelvű könyvet olvasni? Ha igen, mi volt az első idegen nyelvű? Nehéz volt megszoknod?
Nem szoktam, de szeretnék.. :) (Lásd: 11. pont rólam)
7. Kihívás függő és plecsni mániákus vagy?
Még szép ! :D
8. Kötelezőkkel hogy állsz/álltál? Szereted/szeretted vagy utálod/utáltad őket, esetleg is-is? Melyik (volt) a kedvenc köteleződ, feltéve ha van.
Hát nem igazán szerettem őket, mert ugye kötelező volt.. A kedvencem még is az Abigél volt. Az az elvem, hogy a mi korosztályunk többsége, azért nem szeret olvasni, mert cska kötelezőt olvastak (ha olvastak egyáltalán)..
9. El fogod olvasni az 1001 könyvet, amit el kell olvasnod mielőtt meghalsz? Illetve meghallgatod/megnézed a másik két listát?
Nem.
10. Szoktál-e a kádban olvasni? Esetleg a strandon?
Szoktam a kádban, de csak ritkán.. :D Strandon pedig igen, egyértelműen.
11. Film adaptáció hatására elolvasod-e a könyvet?
Nem mindig.

3. feladat

11. kérdés tőlem – nektek

1. Olvasás közben szoktatok zenét hallgatni?
2. Melyik a kedvenc könyv-olvasó pózotok? :D
3. Hol szerettek leginkább olvasni? (Ágy,szabadban,szekrényben,parlament tetején, stb.)
4. Van-e olyan barátotok/barátnőtök, aki szintén könyvmoly?
5. A családban csak te vagy könyvmoly, esetleg anyukád-apukád-kutyád-macskád is ?
6. Vörös pöttyös vagy Arany pöttyös könyvek ? :) Esetleg egyik sem ? Vagy mindkettő ?
7. Mit szeretsz leginkább a molyon? Csak egy dolgot ! :)
8. Ha elutazol általában hány db könyvet viszel magaddal?
9. Mi a véleményed a vámpíros, vérfarkasos, tündéres és egyéb misztikus lényes könyvekről ? (Nem mindenki szereti .)
10. Először a könyvet olvasod el és utána a filmet (ha van belőle persze) vagy először a film és utána a könyv ?
11. Szoktál újra olvasni ?

4. feladat

AKI MÁR MEGKAPTA ATTÓL ELNÉZÉST ! CSAK VÉGIG NÉZTEM A FIGYELTJEIM ÉS AKIKNEK VAN BLOGJUK TOVÁBB ADTAM :|


7. @Elhaym

4 megjegyzés:

  1. Mikor jön már a következő fejezet??? :(

    VálaszTörlés
  2. Én is várom ár. Esetleg lehet tudni erről a blogról,hogy él-e még?

    VálaszTörlés
  3. Jöhetne már egy fejezet bár már szerintem nem él a blog pedig olyan jó volt az a fanfic. Legalább jöhetett volna valami elköszönés vagy pár oldalban leírva, hogy mi történik a fanficben...
    :( Pedig már kezdtem bele élni magam hogy jajj de jó na végre van egy tök jó fanfic.... :(

    VálaszTörlés
  4. Jöhetne már egy fejezet bár már szerintem nem él a blog pedig olyan jó volt az a fanfic. Legalább jöhetett volna valami elköszönés vagy pár oldalban leírva, hogy mi történik a fanficben...
    :( Pedig már kezdtem bele élni magam hogy jajj de jó na végre van egy tök jó fanfic.... :(

    VálaszTörlés